Návrat na přehled kurzů

Komunikace s osobami s problémovým chováním

Zaujalo vás toto téma?

Objednejte si kurz

Reference

„Děkuji za velice zajímavé, odborné, vtipné a zároveň věcné školení. Kurz proběhl ke všeobecné spokojenosti a samotní naši zaměstnanci vyjádřili zájem, že by si paní lektorku někdy rádi opět poslechli.“

Olga Lakotová
vedoucí útvaru obslužné a ošetřovatelské péče
Centrum sociálních služeb Český Těšín

Tento kurz je možné objednat i pro organizaci. Zjistěte více informací o této možnosti.

DÉLKA: 8 vyučovacích hodin POČET ÚČASTNÍKŮ: 24

AKREDITACE: Ano

Anotace

Akreditace MPSV číslo A2020/1005-SP/PC/PP/VP

Cílem kurzu je seznámit zaměstnance sociálních služeb se specifiky komunikace s osobami s problémovým chováním a následně jim pomoci zefektivnit vlastní styl jednání s těmito lidmi v rozličných typech situací, se kterými se setkávají při výkonu své práce.

Většina pracovníků v zařízeních sociálních služeb se obává agresivních komunikačních vstupů svých klientů, přestože prožívání zlosti, vzteku a hostility patří mezi samozřejmé emoce, kterými jsou často provázena jak psychiatrická onemocnění, tak onemocnění ve stáří. Kurz má za cíl pomoci zaměstnancům sociálních služeb tyto pro ně nepříjemné situace zvládat na profesionální úrovni.

 

Osnova

  • Jak zvládáme a nezvládáme agresi
  • „Problémové" skupiny klientů
  • Emocionalita a komunikace, zvládání emocí, akceptace pocitů
  • Práce se vztahovým rámcem komunikace
  • Korekce neproduktivní strategie komunikování
  • Aktivní naslouchání
  • Supervize jako nástroj zefektivnění komunikace s klientem s problémovým chováním 

 

Tento termín nebyl nalezen! Zobrazit ostatní termíny