„Děkuji za Vámi pořádaný seminář, během něhož jsem se opět mohla přesvědčit, že Vaše kurzy jsou opravdu na vysoké odborné úrovni. Doufám a věřím, že naše spolupráce bude stejně kvalitně pokračovat i v budoucnu.“
Mgr. Helena Kučová
sociální pracovnice
manažerka Domova Santini, Křtiny
DÉLKA: 8 vyučovacích hodin POČET ÚČASTNÍKŮ: 24
AKREDITACE: Ano
Akreditace MPSV číslo A2020/1005-SP/PC/PP/VP
Cílem kurzu je seznámit zaměstnance sociálních služeb se specifiky komunikace s osobami s problémovým chováním a následně jim pomoci zefektivnit vlastní styl jednání s těmito lidmi v rozličných typech situací, se kterými se setkávají při výkonu své práce.
Většina pracovníků v zařízeních sociálních služeb se obává agresivních komunikačních vstupů svých klientů, přestože prožívání zlosti, vzteku a hostility patří mezi samozřejmé emoce, kterými jsou často provázena jak psychiatrická onemocnění, tak onemocnění ve stáří. Kurz má za cíl pomoci zaměstnancům sociálních služeb tyto pro ně nepříjemné situace zvládat na profesionální úrovni.
Tento termín nebyl nalezen! Zobrazit ostatní termíny