Návrat na přehled kurzů

Kultura chování a vystupování zaměstnanců sociálních služeb

Zaujalo vás toto téma?

Objednejte si kurz

Reference

„Děkuji za Vámi pořádaný seminář, během něhož jsem se opět mohla přesvědčit, že Vaše kurzy jsou opravdu na vysoké odborné úrovni. Doufám a věřím, že naše spolupráce bude stejně kvalitně pokračovat i v budoucnu.“

Mgr. Helena Kučová
sociální pracovnice
manažerka Domova Santini, Křtiny

Tento kurz je možné objednat i pro organizaci. Zjistěte více informací o této možnosti.

DÉLKA: 8 vyučovacích hodin POČET ÚČASTNÍKŮ: 30

AKREDITACE: Ano

Anotace

Akreditace MPSV číslo A2023/0643-SP/PC/VP

Kultura chování a vystupování zaměstnanců je definována mírou sdílení hodnot, základních předpokladů a norem chování v organizaci. Vzdělávací program si klade za cíl seznámit účastníky se zásadami, podmínkami a požadavky na zvládnutí úspěšného společenského projevu zaměstnanců sociálních služeb.

Co se naučíte:

Budete se umět orientovat ve společenských, etických a legislativních normách, které je nutné dodržovat při jednání s klienty, jejich rodinami, ale také v rámci pracovního týmu v sociálních službách. Na příkladech se seznámíte s nejčastějšími chybami v jednání s klienty, ale také v pracovních vztazích, které často vedou ke zbytečným konfliktním situacím. Zopakujete si zásady korektního a vzájemně se respektujícího jednaní, získáte informace o přístupu a zásadách, které respektují individualitu a lidskou důstojnost.

 

Osnova

  • Zásady, podmínky a požadavky na úspěšné a kultivované jednání a vystupování zaměstnanců sociálních služeb v organizaci a mimo ni.
  • Společenské, etické a legislativní normy.
  • Normy chování při jednání s klientem, jeho rodinou a spolupracovníky při respektování jejich individuality a důstojnosti.
  • Příklady neprofesionálního jednání a chování.
  • Loajální zaměstnanec a tradiční hodnoty společnosti.
  • Upevnění dovedností při zvládání rozhovorů v obtížných a krizových situacích.
  • Diskuse.

 

 

Tento termín nebyl nalezen! Zobrazit ostatní termíny