„Děkuji za Vámi pořádaný seminář, během něhož jsem se opět mohla přesvědčit, že Vaše kurzy jsou opravdu na vysoké odborné úrovni. Doufám a věřím, že naše spolupráce bude stejně kvalitně pokračovat i v budoucnu.“
Mgr. Helena Kučová
sociální pracovnice
manažerka Domova Santini, Křtiny
DÉLKA: 8 vyučovacích hodin POČET ÚČASTNÍKŮ: 30
AKREDITACE: Ano
Akreditace MPSV číslo A2023/0643-SP/PC/VP
Kultura chování a vystupování zaměstnanců je definována mírou sdílení hodnot, základních předpokladů a norem chování v organizaci. Vzdělávací program si klade za cíl seznámit účastníky se zásadami, podmínkami a požadavky na zvládnutí úspěšného společenského projevu zaměstnanců sociálních služeb.
Co se naučíte:
Budete se umět orientovat ve společenských, etických a legislativních normách, které je nutné dodržovat při jednání s klienty, jejich rodinami, ale také v rámci pracovního týmu v sociálních službách. Na příkladech se seznámíte s nejčastějšími chybami v jednání s klienty, ale také v pracovních vztazích, které často vedou ke zbytečným konfliktním situacím. Zopakujete si zásady korektního a vzájemně se respektujícího jednaní, získáte informace o přístupu a zásadách, které respektují individualitu a lidskou důstojnost.
Tento termín nebyl nalezen! Zobrazit ostatní termíny